Политика за връщане

Всяка поръчка на продукт или услуга през е-магазина на Балчо Агро продукт ЕООД е свързана със задължение за плащане по избран от Вас начин на плащане. Поръчки приемаме 24 часа в денонощието, също и в почивните дни и в дните на официалните празници. В процеса на поръчка, имате възможност да видите продуктите, които купувате и техните цени, Вашите имена, e-mail, телефон, адрес, пощенски код, начинa на доставка и начина на плащане. След приключване на поръчката на посочения телефон ще получите обаждане от нас с потвърждение на същата информация. За промяна в статуса на поръчката (потвърждение, обработване, изпращане и др.) ще бъдете уведомявани по е-мейл или телефон.

Поръчката на продукт/и през е-магазина означава изразено съгласие за сключване на договор за дистанционна продажба, който се регулира от Закона за защита на потребителите.

За да получите информация за нашите продукти, да заявите рекламация или да проверите статуса на вече направена поръчка винаги можете да се свържете с нас на следните тел: 029209595, 088 661 244.

Цени

Всички цени са в лева с включен ДДС. Цените на продуктите са показани без цената за доставка, за която ще получите информация в процеса на поръчка.

Проблеми при изпълнение на поръчката

Възможно е да възникнат затруднения при изпълнението на Вашата поръчка поради някоя от следните причини:

  1. Възможно е някой от поръчаните продукти да не е наличен; в този случай ще се свържем с Вас в най-кратък срок по телефон или с e-mail съобщение
  2. Избрали сте “Плащане с карта”, но не е извършено плащане или има забавяне на плащането.
  3. Посочили сте грешни или непълни данни за доставка –  имена, адрес, телефон, пощенски код.

При несъответствие между получените и поръчаните продукти или възникване на неточност по наша вина, ще поемем разходите по последващо връщане и замяна на несъответстващите продукти. При невъзможност за доставка не по вина на Балчо Агро Продукт ЕООД (не се намирате на посочения адрес или не отговаряте на обажданията на доставчика), Вашата поръчка ще бъде върната при нас докато се свържем с Вас.

Плащане

Поръчките се заплащат по Ваш избор, по един от методите, посочени в е-магазина. При избор на метод за плащане, различен от наложен платеж, Вие изразявате съгласието си да заплатите цената на Вашата поръчка авансово на посочената от нас банкова сметка.

Предлагаме 2 начина за плащане:

  1. Плащане при доставка: при получаване на поръчката, плащате на куриера.
  2. Плащане с дебитна (кредитна) карта: плащате в процеса на поръчката.

Доставка и получаване на продуктите

С изпращането на потвърждение за поръчка, Вие се съгласявате да заплатите цената на избраните продукти и посочената стойност на транспортните разходи.

Рекламации и въпроси към нас

При възникнали въпроси или проблеми с продуктите, предоставяни от Балчо Агро Продукт ЕООД, моля свържете се с нас на телефон +359 88 611 244

Спорове. Алтернативно решаване на спорове

Надзорен орган за защита правата на потребителите в България е Комисията за защита на потребителите с адрес: 1000 гр. София, пл.”Славейков” №4А, ет.3, 4 и 6;  тел.: (02) 980 25 24; факс: (02) 988 42 18; гореща линия: 0700 111 22 ; уебсайт: www.kzp.bg.

При спорове относно задължения, произтичащи от договори за онлайн продажби, при който не е постигнато споразумение, Вие можете да отнесете спора към органите за алтернативно решаване на потребителски спорове (АРС) при условията и по реда на чл.181а и сл. от ЗЗП. Допълнителна информация за алтернативното решаване на потребителски спорове може да се открие в уебсайта на Комисията за защита на потребителите на адресhttps://kzp.bg и в платформата за онлайн решаване на спорове ОРС.

ПОЛИТИКА ЗА ВРЪЩАНЕ

Можете да върнете закупените от нас продукти без причина за връщане в рамките на 14 дни от датата на закупуването при следните условия:

– Продуктите да са в оригиналната си опаковка

– Да няма следи от употреба, нарушен вид или зацапване

– Да включите оригиналната фактура или поръчка, с която сте получили продуктите (с Вашата поръчка ще получите придружаващ документ – фискален бон при плащане при доставка или фактура по Ваше желание)

– Разходите по връщането на продуктите са за Ваша сметка

Можете да замените продуктите с други или да възстановим стойността им, ако не желаете замяна. Възстановяваме стойността на продуктите, без стойността на доставката. Всички суми, платени при доставка или на място, възстановяваме само по банков път на Ваша лична сметка в срок до 14 дни от датата, на която сте ни уведомили за Вашия отказ от поръчка. Всички суми, платени с дебитна/кредитна карта, възстановяваме на същата сметка (карта), от която е извършено плащането.

Адрес за връщане на продукти:

БАЛЧО АГРО ПРОДУКТ ЕООД
ГР. СОФИЯ, УЛ. ТРАЯН ТАНЕВ 29
ТЕЛ: +359 2 9209595, +359 88 611 244
e-mail: info@balcho.bg

Уважаеми клиенти,

Поради големия обем от поръчки за Черния петък, моля да имате предвид, че всички ще се обработят до 7 работни дни.